Andet

Telefoner

Anonym

Som ansat i Sygehus Lillebælt oplever vi hver dag, at patienter/pårørende ikke svarer telefonen, fordi vi ringer fra "usynligt" nummer. Dvs. at personalet mange gange ringer forgæves = bruger ekstra meget tid.
Man svarer simpelthen ikke telefonen, fordi når det er "hemmeligt nummer", så forventer man, at det er en sælger f.eks.

Kunne der ikke registreres f.eks. Kolding Sygehus, Vejle Sygehus, eller lignende.

Kommentarer (2)

Kirstina Rosendal.
06.02.2015 :

Virkelig god Ide , så ville vi som patienter aldrig være i tvivl om hvorfra der blev ringet.

Lise
12.01.2016 :

Rigtig god ide. Der bliver idag ringet rigtig tit fra hemmelig nr forsøgte istarten at tag den men da jeg havde været ude for at der aldrig er nogen i den anden ende holdt jeg op....Jeg mener også bare hvorfor indtaler man ikke på telefonsvareren? Så havde man mulighed for at ringe tilbage. Ikke alle sidder ved telefonen og venter på at nogen skal ringe heller ikke selvom man ved at man bliver ringet op.

Skriv en kommentar til idéen

Dette website anvender 1. og 3. parts cookies til teknisk funktionalitet, trafikmåling og brugermåling for at optimere websitet og levere den bedst mulige brugeroplevelse. Hvis du navigerer videre på sitet uden at ændre dine indstillinger, antager vi, at du accepterer at modtage cookies fra voressundhedsvæsen.dk

Læs mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik her