Forløbet

Kundeservice er vejen til bedre patientforløb

Per Schøtt

Prøv at betragt patienterne som kunder. Følgende tiltag kan overvejes:
- Hold åbent når det passer kunden
- Lad kunden vælge om opfølgning skal ske pr telefon, brev eller konsultation
- Tjek om alle data/svar er klar inden der tages fat i kunden
- Spørg kunden om hvad der er vigtigst for kunden
- Afdæk kundens behov
- Skab et Laen forløb for den enkelte kunde
- Brug FaceTime eller Skype for de kunder som ønsker dette
- Gør det nemt og enkelt for kunden
- Spørg alle kunderne næste gang de kommer til kontrol om flere punkter til denne liste

Prøv at skift alle ord hvor der står kunde ud med patient

Kommentarer (1)

BS
05.02.2015 :

Dette sker i mit forløb. Blodprøver tages blot inden (eget valg af sygehus), så svar foreligger ved telefonopringning. Situationen kan således tales igennem: tilstand og evt. ændring af medicin m.m.. Og ny tid aftales samt altid blodprøver ca. en uge før.

Skriv en kommentar til idéen

Dette website anvender 1. og 3. parts cookies til teknisk funktionalitet, trafikmåling og brugermåling for at optimere websitet og levere den bedst mulige brugeroplevelse. Hvis du navigerer videre på sitet uden at ændre dine indstillinger, antager vi, at du accepterer at modtage cookies fra voressundhedsvæsen.dk

Læs mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik her