Personale

Mennesker skal være glade, før de kan gøre andre glade

Maria Nguyen

Hvis I vil forbedre Sundhedsvæsenets service og kommunikation, så tror jeg, at der skal et grundlæggende paradigmeskift til, før opgaven kan lykkes. Glade mennesker spreder glæde, og derfor er det et kulturspørgsmål at gøre servicen og kommunikationen til borgerne bedre. Det er ingen nem opgave at løfte, men ofte er det de små ting, som gør en kæmpe forskel. Fx gratis træningsfaciliteter eller betalt motion i arbejdstiden, gratis frugtordning, mulighed for at deltage i diverse arrangementer både med kolleger og med familie... Min arbejdsplads Morning Train (http://morningtrain.dk) gør alle de ting, og sidste år blev vi kåret som Danmarks næstsundeste arbejdsplads. Og vores serviceniveau er også ekstremt højt, og jeg er sikker på, at fordi vi er glade, når vi er på arbejde, så har vi også mere overskud til vores kunder.

Kommentarer (0)

Skriv en kommentar til idéen

Dette website anvender 1. og 3. parts cookies til teknisk funktionalitet, trafikmåling og brugermåling for at optimere websitet og levere den bedst mulige brugeroplevelse. Hvis du navigerer videre på sitet uden at ændre dine indstillinger, antager vi, at du accepterer at modtage cookies fra voressundhedsvæsen.dk

Læs mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik her